تأثیر الزامات مالی ایران خودرو بر سودآوری قطعه سازان صنعت خودرو

محمود لاری دشت بیاض؛ مهدی صالحی؛ علیرضا شفیع بیک محمدی

دوره 22، شماره 9 ، مرداد 1394، ، صفحه 230-248

https://doi.org/10.22067/pm.v22i9.52812

چکیده
  حضور در بازارهای جهانی وحتی باقی ماندن دربازارهای داخلی مستلزم رقابت با رقبای قدرتمند است. در این راستا سازمان‌هایی می‌توانند به بقای خود ادامه دهند که نسبت به خواسته‌ها وانتظارات مشتریان و ذی‌نفعان پاسخگو باشند، هم‌چنین به سود آوری و ثروت آفرینی به‌عنوان شاخص‌های کلیدی و برتر سازمانی توجه کنند. از جمله اقدامات مهمی که به تحقق ...  بیشتر